Quantcast

Polskému MTV klesá sledovanost. Televizi čekají změny

| redakce | tiskobrázek k článku: Polskému MTV klesá sledovanost. Televizi čekají změny

Stanice MTV Polska změní programové schéma. Důvodem je dramatický pokles sledovanosti kanálu. Televize má již připravené nové programové schéma, které má místo seznamek vysílat více seriálů, včetně dokumentů.

"Je to návrat ke kvalitní zábavě pro mladé lidi," říká Jerzy Dzięgielewski, content director hudebních kanálů a televizí pro mládež ve společnosti Viacom International Media Networks.

Televize MTV Polska chce klást větší důraz na seriály, včetně dokumentů. V plánu je také produkce dokumentárních seriálů přes polskou pobočku Viacomu. První má vzniknout v roce 2013.

Změny v MTV Polska jsou reakcí na sledovanost. Stanice měla v roce 2010 podíl na trhu ve výši 0,3 procenta. O rok později již jen 0,24 procenta. V cílové skupině diváků ve věku od 13 do 29 let se snížil podíl z 1,08 na 0,79 procenta. Vyplývá to z měření Nielsen Audience Measurement.

MTV Polska očekává, že ne všichni diváky přijdou změny. "Stejně jako u všech změn schématu, musíme počítat s poklesem zájmu ze strany některých diváků," připouští Jerzy Dzięgielewski. "Vzhledem ke změnám v tomto roce budeme rádi, pokud podíl televize na trhu zůstane na současné úrovni," dodává.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články