Quantcast

TV Óčko s aplikací pro Windows Phone 7

| redakce | tisk

Televize Óčko spouští dvě novinky v oblasti elektronických médií. První z nich je aplikace živého streamu na platformě Windows Phone 7, kterou zkompletovala nabídku aplikací do chytrých médií. Druhou novinkou je vytvoření revolučních webových stránek, které jsou první svého druhu v oblasti českých médií.

Óčko doplnilo nabídku „chytrých“ aplikaci i o netrpělivě očekávaný nový systém Windows Phone7. Aplikace má stejnou funkčnost jako ostatní platformy, tedy živý stream audio/video a program. Další funkce jsou ve vývoji a Óčko je představí během několika týdnů.

Jsme rádi, že jsme zkompletovali nabídku aplikací a Óčko je nyní dostupné pro všechny platformy na trhu. Na ostatních platformách nám diváci dělají velkou radost, více jak 327.000 stažených aplikací je toho důkazem, a věříme, že to tak bude i na WP7“, říká šéf techniky Óčka Lukáš Hnilička.

Aplikaci, stejně jako ostatní verze vyvinula společnost Mediawork ve spolupráci s Microsoftem. Společnost Mediawork je také autorem nových webových stránek Óčka, které budou spuštěny v prvním červnovém týdnu.

Naše internetové stánky jsou specifické hlavně svou vizuální stránkou a taky funkčností. Snažili jsme se vytvořit takzvaně chytrý web, který bude především určený pro mladou cílovou skupinu našich diváků“, říká šéf techniky Óčka Lukáš Hnilička a dodává: „Kromě osobitého designu, ve stylu mapy metra, je revoluční pohyb po webové stránce. Tady jsme se nechali inspirovat prezentačním systémem PREZI, který je založen na principu pohybu a funkcionalitě všech viditelných prvků

Nový web Óčka je pro uživatele velmi jednoduchý na ovládání, cestuje po pomyslném plátně, které obsahuje veškerý obsah webu. Jakmile si klikne na vybranou oblast, obrazovka se mu přiblíží a prolne do podstránky, kde najde požadovaný obsah. Z hlediska obsahu se web přiblížil více k filosofii videoportálu. Diváci Óčka na webu hledají primárně video, proto dostaly, oproti starým stránkám, více prostoru streaming a archiv pořadů. Samozřejmostí je i zvykové menu, které bude uživateli automaticky nabízet obsah, který v uplynulých návštěvách prohlížel nejčastěji.

Facebookové stránky Óčka mají silnou fanouškovskou základnu - více jak 290.000 lidí, proto byl při vývoji kladen důraz na interaktivou s Facebookem a aplikacemi v chytrých médiích. Každá podstránka webu bude mít facebookovou diskusi. Současně bude fungovat pro všechny platformy chytrých médií nahrávání videa a fotek z aplikací přímo na web Óčka.

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články