Quantcast

Programy Atmedia sledoval každý druhý televizní divák

| redakce | tisk

V právě uzavřeném třetím čtvrtletí zaznamenalo mediální zastupitelství Atmedia oproti předchozímu kvartálu výrazný nárůst sledovanosti ve všech svých prodejních cílových skupinách 4-14, 15-34 a 15-54 let.

Skupina tematických stanic oslovila přes 5 miliónů diváků a dosáhla téměř 3% podílu na sledovanosti mezi produktivním publikem od 15 do 54 let. Mezikvartálně to představuje 23% nárůst. V některých dnech dokonce Atmedia pokořila 4% hranici podílu na sledovanosti mezi dospělými diváky do 54 let.

Zastupitelství stále úspěšněji získává především mladé diváky ve věku 15 až 34 let, kteří jsou pro zadavatele atraktivní a obtížně zasažitelnou cílovou skupinou. Mezi mladými totiž Atmedii mezikvartálně vzrostl podíl na sledovanosti o celou třetinu a dosáhl 3,5%.

U dětí do 14 let se zastupitelství dařilo ještě lépe. Dětský program tematických stanic vidělo více než 65% dětí a zastupitelství dosáhlo v posledních třech měsících 10,6% průměrného celodenního podílu na sledovanosti. O tom, že si děti sledování stanic Atmedie skutečně oblíbili, vypovídá skvělý 15% celodenní podíl na sledovanosti, který se Atmedii podařilo v období prázdnin několikrát získat.

Mezi stanice, které v posledních měsících zaznamenávají kontinuální nárůst sledovanosti, patří mimo jiné Minimax, AXN, Universal Channel, MGM, CS film, CS mini a v neposlední řadě hudebně-lifestylová stanice Óčko, která v červnu vstoupila do digitálního vysílání MUX3. Atmedia ovšem tímto krokem proces rozrůstání o digitální stanice rozhodně nekončí, jelikož její portfolio má od příštího týdne posílit plnoformátová a celoplošná TV Pětka.

zdroj: Atmedia





Reklama




Vybrané články