Quantcast

Pětka s podílem 0,65% v prvním týdnu vysílání

| redakce | tiskobrázek k článku: Pětka s podílem 0,65% v prvním týdnu vysílání

Nová digitální televize Pětka, která spustila vysílání 15.10.2012 ve 20:00 hod. dosáhla za první týden v průměru 0,65% podíl na sledovanosti v cílové skupině diváků ve věku 15-54 let.

Již před spuštěním vysílaní se zástupci televize Pětka netajili přáním dosáhnout 0,5% podílu na sledovanosti v průběhu prvního týdne vysílání. Toto přání se jim dokonale splnilo a v cílové skupině diváků ve věku 15-54 let dosáhla televize Pětka 0,65% podílu na sledovanosti. V některých dnech Pětka dokonce pokořila hranici 0,8% podílu na sledovanosti.

V nejsledovanějším časovém pásmu od 20 hod do půlnoci si Pětka vysloužila průměrný podíl na sledovanosti dokonce 0,74%. Diváky zaujaly především pořady Iveta a Iveta živě, Nic není nemožné, Sbal si mě, Koule, Nevař z vody, či Buřtcajk.

Uvedená data vycházejí z ad hoc analýzy, kterou pro mediální zastupitelství Atmedia a televizi Pětka zpracovalo ATO - Mediaresearch.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články