Quantcast

Atmedia posiluje u dětských diváků

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství Atmedia v lednu tohoto roku dosáhlo v cílové skupině dětí ve věku 4-12 let podílu na sledovanosti 10,5%. Meziročně tak zastupitelství navýšilo svůj podíl o 16%, meziměsíčně dokonce o 31%.

Za tyto výborné výsledky v novém roce Atmedia vděčí především tomu, že dokázala při meziročním porovnání získat přes 200 tisíc nových dětských diváků, což představuje 60% nárůst měsíčního zásahu.

Atmedia posiluje u dětských diváků
▲ Atmedia posiluje u dětských diváků

Dlouhodobě si Atmedia také udržuje výjimečnou loajalitu diváků z této cílové skupiny. Průměrný čas, který děti denně stráví sledováním stanic zastupovaných Atmedií se od září minulého roku kontinuálně zvyšuje.

Atmedia posiluje u dětských diváků
▲ Atmedia posiluje u dětských diváků


Mezi stanice, které mají nejvyšší podíl dětských diváků z portfolia Atmedia, patří Disney Channel, Minimax a CS mini.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články