Quantcast

Šlágr TV po prvním měsíci nad 1,5 procentem

| redakce | tisk

V květnu, prvním měsíci peoplemetrového měření, dosáhla Šlágr TV více než 1,5% podílu na sledovanosti mezi diváky staršími 15 let. Hudební kanál, který od minulého roku vysílá v celoplošném multiplexu 3, tak dokazuje, že po úzkoprofilovém žánru lidové hudby byla na českém televizním trhu nezanedbatelná divácká poptávka.

V některých dnech stanice atakovala hranici 2% podílu v CS 15+. U žen starších patnácti let představoval share na trhu více než 1,9%, v určitých dnech téměř 3%. Podle očekávání je televize silnější v seniornějších cílových skupinách - u diváků starších 55 let dosáhla Šlágr TV posílu 2,7% a u diváků nad 65 let dokonce 3,6%.

Stanice v květnu oslovila přes 1,8 miliónu televizních diváků, což představuje celých 18% české populace. Denně se jedná o téměř 380 tisíc diváků.

Šlágr TV má navíc velmi věrné diváky - u této stanice tráví v průměru přes hodinu času denně, což stanici řadí mezi první čtyři subjekty na trhu z hlediska průměrného času tráveného sledováním.

Nejoblíbenější pořady v uvedeném období byly Písničky na přání Speciál, 7x Nej nebo Ta nejlepší.

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články