Quantcast

Podíl Atmedia již 4 měsíce nepřetržitě roste: dosáhla 4,5%

| redakce | tisk

Od dubna zastupitelství tematických televizí Atmedia kontinuálně roste v podílu na sledovanosti v obou dospělých prodejních skupinách 15-54 a 15+. Týden za týdnem překonává svá historická maxima a za první tři srpnové týdny dosáhla průměrného celodenního podílu 4,5% ve skupině diváků starších 15 let a o jednu desetinu méně u dospělých ve věku 15 až 54 let.

Posilování pozice na trhu souvisí s výrazným rozšiřování portfolia, které probíhá od února tohoto roku. K dnešnímu datu Atmedia zastupuje 34 televizí, což je o 9 více než v minulém roce. Z toho 17 je v tv-metrovém měření. O tom, že se souhrnný potenciál nových stanic mediálnímu zastupitelství daří zhodnocovat, svědčí výrazný nárůst podílu mezi dubnem a prvními třemi srpnovými týdny, představující 140% v cílové skupině 15+ a 58% mezi dospělými diváky 15-54 let.

Podíl Atmedia již 4 měsíce nepřetržitě roste: dosáhla 4,5%
▲ Podíl Atmedia již 4 měsíce nepřetržitě roste: dosáhla 4,5%

Z pohledu zásahu se v srpnu meziročně za stejně dlouhé období jedná o 1.660.000 zasažených diváků navíc. Za tímto 47% nárůstem zásahu stojí především digitální stanice s celoplošným pokrytím, které Atmedia od roku 2013 zastupuje - Retro Music TV, Šlágr TV a Óčko Gold.

Narůstající share v posledních týdnech není způsobem pouze rozrůstáním nabídky (naposledy se skupina Atmedia v tv-metrových datech rozrostla o Óčko Gold a to v černu). Podíly v létě podstatně navýšily již delší dobu vysílající tematické kanály - v červenci meziměšíčně nejvýrazněji rostl nově rebrandovaný Universal Channel (+90%), dále MGM (38%), AXN (+36%), Sport1 (+33%) nebo Film+ (+33%). Silnější léto z pohledu podílu zažívá skupina Atmedia již pravidelně, mimo jiné díky tomu, že její stanice mají v průměru loajálnější diváky, jejichž sledovanost se ukazuje být méně ovlivněna sezónními výkyvy sledovanosti pod vlivem počasí.

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch;1.5.- 18.8.2012/2013





Reklama




Vybrané články