Vedení marketingu a PR televize Prima doplní Aleš Pýcha a Jiří Haramul
| redakce | tiskOd 1. listopadu 2013 obsadí post marketingového ředitele FTV Prima Aleš Pýcha. Prima mění také šéfa PR a komunikace.
Aleš Pýcha působil v posledních letech jako marketingový ředitel mediální skupiny MAFRA. Podílel se na zavedení řady produktů, mezi nimi například magazínu DOMA DNES - nejčtenějšího titulu v segmentu bydlení a hobby, regionálního magazínu CITY, recyklačního programu deníku METRO, virtuálního operátora MOBIL.CZ a dalších.
„Skupina Prima je jedním z mediálních lídrů s potenciálem rozvoje nejen v oblasti televizního trhu, ale i online a offscreenových aktivit. Nová pozice je pro mě výzvou a zároveň příležitostí zúročit dosavadní zkušenosti v oblasti médií a komunikace
,“ říká Aleš Pýcha.
Tým marketingového oddělení posílí také nový vedoucí PR a komunikace Jiří Haramul. Dříve vedl marketing a PR ve společnostech Newton Media, MediaPro Pictures, TV Pětka a před nástupem na Primu byl zodpovědný za marketing v televizi Metropol (Mladá fronta a.s.). „Moc se těším na práci pro Primu a spolupráci se skutečnými televizními profesionály
,“ dodal Jiří Haramul.
Jiří Haramul ve funkci nahrazuje David Vaníčka, který z Primy odchází k 10. listopadu na vlastní žádost.
„Jsem potěšen, že se nám podařilo získat takové profesionály, jako jsou Aleš Pýcha a Jiří Haramul. Moje radost je o to větší, že ke stejnému datu současně nastupuje na pozici ředitele výzkumu Petr Miláček. Od 1. listopadu tak bude management FTV Prima opět kompletní
,“ uvedl k těmto změnám výkonný ředitel FTV Prima Pavel Kejla.
Petr Miláček nahrazuje Romana Mrázka, který se přesunul na pozici programového ředitele.
zdroj: FTV Prima