Quantcast

Óčko angažuje úspěšné YouTubery

| redakce | tisk

Hudební televize ÓČKO ve spolupráci s mladou agenturou GAME BOOST, která zastupuje nejúspěšnější české youtubery, doplňuje jako první z českých televizí své vysílání o zábavné vlogy.

"GAME BOOST poskytuje zastoupení pro internetové hvězdy v ČR. Jako jediná agentura podporuje dlouhodobý a zdravý rozvoj českého digitálního prostředí a jeho osobností," říká o projektu jeho jednatel Tomáš Gavlas.

"Mezi umělce, které zastupujeme, patří například Jirka Král, Stejk, Vadak nebo House. Pro výkop na Óčku jsme ale zvolili kontroverzní Švédskou Trojku, českou obdobu Ray Williama Johnsona. Dále chystáme doplnění o baviče z TV Twixx, lets playery nebo módní vloggerky. Síť GAME BOOST celkem osloví přes 1,500,000 mladých Čechů a Slováků a stále roste," doplňuje Gavlasův kolega David Růžička.

"Pro ÓČKO jako klipovou televizi jsou krátké skeče ideální formát. Takové minipořady testujeme už delší dobu (TyTrubko, Zabil.cz či vlog DJ Roxtara) a nasazujeme v různých rotacích," odkryl programovou strategii šéfdramaturg ÓČKA Alexandr Guha. Spojení s konkrétními youtubery, kteří si velkou základnu odběratelů už vydobyli sami, je tak další logický krok v propojování televizního a online světa.

"Stejně jako veškeré klipy, které hrajeme, zůstávají všechny vlogy paralelně na internetu a obojí se vzájemně podporuje. Navíc můžeme sdílet na facebooku Óčka, který má přes půl milionů fanoušků, nejvíce ze všech českých médií," doplnil.

Díky televiznímu vysílání mohou youtubeři oslovit nové spektrum diváků. A je tu ještě jeden rozměr kariérního postupu. Zatímco zveřejnit video na Youtube může každý, televize je braná jako výběrové médium. "Hodně lidí mi nevěřilo, že to dotáhnu do televize! Proto jsem na sobě začal pracovat a věřit, že Youtube mi v tom pomůže a taky pomohl! Jsem první youtuber, který má svůj televizní pořad, protože kdo tvrdě maká... sklidí!" potvrzuje Johnny Valda, protagonista Švédské Trojky.

Podle nejnovější americké studie Variety jsou internetové hvězdy u mladých populárnější než klasické celebrity. Ukazuje se, že se stávají „opinion leadery“ nové generace, kteří mají se svými fanoušky autentické a otevřené vztahy. A podobně dynamický vývoj lze očekávat i v ČR. „To skvěle doplňuje i televizi ÓČKO, protože na interaktivitě a přímém kontaktu s diváky je postavený náš program a komunikace,“ uzavírá Guha.

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články