UPC spustilo nový web
| redakce | tiskVylepšené internetové stránky se inspirují rodinou webů ze sedmi evropských zemí skupiny Liberty Global. Nový web přináší zásadní zlepšení například v podobě optimalizace většiny obsahu pro mobilní zařízení, v lepším systému vyhledávání a v celkově modernějším vzhledu, který je i více provázaný se značkou společnosti.
„Na nových internetových stránkách jsme společně s agenturami pracovali od poloviny července tohoto roku. Podařilo se nám vylepšit prakticky celý web, včetně některých důležitých aplikací. Jako příklad mohu uvést online objednávku služeb nebo vyhledávání obsahu s intuitivním doplňováním hledaných klíčových slov. Další novinkou, kterou doufám naši zákazníci ocení je optimalizace většiny obsahu stránek pro mobilní zařízení
,“ řekl k novým stránkám Michal Cerman, manažer online oddělení UPC.
Dalším zlepšením nového webu je větší provázanost stránek s vizuálním stylem UPC: „Stránky nám nyní umožňují lépe začlenit komunikaci značky a zákazníkům představit naše probíhající kampaně.
V tuto chvíli je to například náš nový komunikační koncept „MEGA rodiny“, který prostupuje celým prostředím UPC webu,“ vypočítává změny na webu Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC.
Chystají se však i další novinky a zlepšení: „Připravujeme například kompletní redesign aplikace pro zákaznický formulář, který usnadní komunikaci s našimi zákazníky. V následujícím měsíci navíc dojde k výraznému vylepšení UPC Poradny na Facebooku,“ plánuje dále Karel Smrž.
Společnost UPC spustila novou verzi webu na stávající doméně www.upc.cz k 16. 10. 2014, od posledního zásadnějšího faceliftu z podzimu 2011 tak uběhly tři roky. Internetové stránky společnosti UPC navštíví týdně průměrně 100 tisíc lidí.
zdroj: UPC