Quantcast

O2 TV má 206 tisíc zákazníků, mezikvartálně o 4 tisíce více

| redakce | tisk

Internetová televizní platforma 02TV získává další zákazníky. Na konci prvního kvartálu 2016 měla společnost již 206 tisíc abonentů. Během prvních tří měsíců roku 2016 si tuto službu objednalo 4 tisíce předplatitelů.

Meziročně se počet zákazníků O2 TV zvýšil o 9,3%. Na nové tarify byly již převedeni všichni zákazníci.

"Výnosy z O2 TV vzrostly v březnu meziročně téměř o 80 %. To nám vytváří prostor pro další investice do nákupu sportovního obsahu. Stále platí, že rok 2016 pro nás zůstává rokem zvýšených investic do oblastí, které ponesou růst v dalších letech," doplňuje Tomáš Kouřil, místopředseda představenstva a finanční ředitel společnosti.

Společnost O2 Czech Republic měla na konci března 4,888 milionu mobilních zákazníků, počet zákazníků smluvních služeb se zvýšil o 0,2% na 3,274 milionu. Jejich podíl se na celkové bázi podílí 67%, což představuje meziroční nárůst o 1,8 procentních bodů. Počet zákazníků předplacených služeb dosáhl výše 1,614 milionu.

Každý druhý telefon v síti O2 již spadá do kategorie chytrých zařízení, každý pátý podporuje technologii 4G LTE.

Počet zákazníků s pevným internetem xDSL dosáhl výše 790 tisíc. Rychlejší internet na technologii VDSL má již 58% domácností, meziročně o 9 procentních bodů více.

Celkové konsolidované provozní výnosy O2 Czech Republic se v prvním čtvrtletí roku 2016 snížily meziročně o 1,3 % na 9 031 mil. Kč. Provozní výnosy v České republice dosáhly výše 7 463 mil. Kč, což představuje meziroční pokles o 1,7 %. Výnosy v segmentu pevných linek poklesly o 2,2 % na 2 828 mil. Kč a výnosy mobilního segmentu zaznamenaly pokles o 1,4 % na 4 635 mil. Kč.

Finanční ukazatel EBITDA vzrostl v prvním čtvrtletí roku 2016 meziročně o 5,3 % na 2 503 mil. Kč.

Pozitivní vývoj i nadále vykazují finanční výsledky na Slovensku. Celkové výnosy dosáhly výše 1 614 mil. Kč, což představuje meziroční nárůst o 0,3 %. Výnosy denominované v eurech vzrostly o 2,5 %.





Reklama




Vybrané články