Quantcast

Atmedia od začátku roku posílila v dětské cílové skupině o 13%

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství Atmedia zaznamenává od začátku roku nárůst sledovanosti v dětské cílové skupině 4-14. V porovnání s lednem se dařilo zejména stanicím Disney Channel a Minimax.

Stanice z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia zaznamenávají od začátku roku nárůst sledovanosti v dětské cílové skupině. Od ledna vzrostl stanicím Atmedia podíl na sledovanosti v CS 4-14 o 13 %. Dařilo se zejména oblíbené dětské televizní stanici Disney Channel, která zvýšila svůj podíl o 21 % (CS 4-14) a stanici Minimax, která posílila o 13 %.

Zmíněné dětské stanice sledovalo v porovnání s lednem více dětí a trávily u nich také více času. Na Disney Channel uspěl v březnu nejvíce animovaný fantasy seriál Následníci: Kouzelný svět a na Minimaxu dobrodružný seriál Kniha džunglí - safari.

Vývoj podílu na sledovanosti v CS 4-14

Atmedia od začátku roku posílila v dětské cílové skupině o 13%
▲ Atmedia od začátku roku posílila v dětské cílové skupině o 13%

zdroj: AtMedia





Reklama




Vybrané články