Quantcast

Francie: 6 z 10 diváků stále dává přednost lineární TV

| redakce | tisk

Studie s názvem The French and their Television (Francie a jejich televize) od poradenské společnosti NPA ukazuje, že 6 z 10 francouzských diváků stále dává přednost lineárnímu televiznímu vysílání před zpětným shlédnutím.

4 z 10 diváků ve Francii jsou méně závislí na živém televizním vysílání a sledují častěji on demand (obsah na vyžádání).

57 procent francouzských diváků stále pravidelně sleduje živé televizní vysílání, 35% se stále obrací k OTT TV a 8 procent k SVOD platformám jako je Netflix. Tento růst je více patrný u mladých lidí - 89% diváků ve věku od 15 do 24 let. Navíc 84% uživatelů využívá multiscreen a 35% surfuje na internetu při sledování televizního vysílání.

Studie ukazuje, že funkce sledování pořadu od začátku po jeho odvysílání na lineárních programech se těší rostoucí oblibě. Diváci preferují kvalitu před kvantitou (kvalitnější obsah před větším počtem stanic). 25 procent diváků chce sledovat populární televizní pořady ve stejný den jak budou uvolněny pro mezinárodní trhy.

76 procent francouzských diváků si myslí, že televizní vysílání má stále budoucnost, 2/3 respondentů uvádí, že stále je televize schopna vytvořit dobré rodinné prostředí. Nejžádanější jsou filmy, zprávy a televizní seriály.

Vedle catch-up TV a multiscreenu je HD a UHD dalším krokem k inovacím pro televizní vysílání.

zdroj: Advanced television





Reklama




Vybrané články