O2: Růst tržeb a zákazníků, nižší zisk

| redakce | tisk

Společnost O2 Czech Republic měla na konci roku 2018 celkem 335 tisíc zákazníků některého z tarifů služby O2 TV (IPTV a OTT verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele.

Z toho více než 40 tisíc domácností využívá službu MULTI, která umožňuje sledovat O2 TV na více televizorech najednou.

Ke každému tarifu mají zákazníci zdarma 4 licence pro sledování kompletního programu O2 TV na počítači nebo v aplikaci v mobilu nebo tabletu. Tuto možnost v roce 2018 pravidelně využívalo zhruba 420 tisíc diváků, včetně zákazníků balíčku O2 TV Sport Pack. Na konci roku 2018 tak O2 registrovalo již téměř 758 tisíc aktivních přístupů digitální televize O2 TV.

Počet zákazníků mobilních smluvních služeb vzrostl během roku 2018 o 165 tisíc. Mobilní zákaznická báze se zvýšila meziročně o 2 % na 5,038 milionu.

Celkové konsolidované provozní výnosy dosáhly v roce 2018 výše 37 996 mil. Kč, meziročně o 0,8% více. V Česku poklesly o 0,2% a dosáhly 30 713 mil. Kč. Konsolidovaný provozní zisk EBITDA vzrostl v roce 2018 meziročně o 6,2% na 11 163 mil. Kč. Konsolidovaný čistý zisk se v roce 2018 snížil o 2,5% na 5448 mil. Kč.