Quantcast

Polsko: Textová informace místo programu

| redakce | tisk

V úterý 9. února několik desítek společností z mediálního průmyslu zaslalo otevřený dopis polským orgánům a lídrům politických stran, ve kterých se staví proti zavedení takzvaného poplatku za reklamu.

Následující den signatáři dopisu místo původně plánovaného programu vysílali textovou informaci "Tu miał być Twój ulubiony program" (Zde měl být tvůj oblíbený pořad) v souvislosti s kampaní "Media bez wyboru" (Média bez volby). Týká se to webových stránek či televizních stanic.

Textová informace vysílaná na programu Eleven Sports 1 (foto: satkurier.pl)
▲ Textová informace vysílaná na programu Eleven Sports 1 (foto: satkurier.pl)

Zároveň se média zapojená do kampaně omlouvají uživatelům, čtenářům, divákům, uživatelům internetu a obchodním partnerům, děkují jim za pochopení a podporu a povzbuzují je, aby si přečetli otevřený dopis na svých webových stránkách.

Kampaň „Média bez volby“, která má trvat maximálně 24 hodin, se vztahuje na takové televizní vysílatele jako jsou: CANAL+, Eleven Sports Network, Grupa ZPR Media, Kino Polska TV, Telewizja Polsat, Telewizja Puls, TVN a další. Textová informace se vysílá na některých stanicích těchto provozovatelů vysílání. To neplatí například pro Puls 2, CANAL+ Sport, Planete+ nebo Eleven Sports 3 a Eleven Sports 4.

Textová informace vysílaná na programu Polsat (foto: satkurier.pl)
▲ Textová informace vysílaná na programu Polsat (foto: satkurier.pl)

"Vládní návrh ukládá další zátěž pro nezávislá média působící na polském trhu. Je to hluboce znepokojující pro průmysl, ale především pro polského diváka, posluchače, čtenáře a uživatele internetu. Zasáhne také polskou produkci, kulturu, zábavu, sport a média. Kampaň „Média bez volby“ je symbolickou vizí: polští diváci mohou být připraveni o výběr a rozmanitost médií, na která jsou zvyklí," uvedla v prohlášení společnost TVN Group Discovery.

zdroj: satkurier.pl





Reklama




Vybrané články