Quantcast

Nový hravější vizuální styl značky LG

| redakce | tisk

Společnost LG Electronics (LG) představila nové směřování své značky a vizuální identitu, která vrhne více světla na hodnotu vyjádřenou heslem Life's Good.

Nová identita značky přináší více dynamický a mladistvý vzhled napříč všemi fyzickými i digitálními prostory, kde se potkává se zákazníky.

V novém brandovém manuálu, který společnost LG sdílela se svými zaměstnanci po celém světě, je nastíněno nové směřování značky, díky kterému si značku oblíbí zákazníci napříč zeměmi i generacemi, včetně generace Z.

Nový vizuální styl značky LG (foto: LG)
▲ Nový vizuální styl značky LG (foto: LG)

Nová strategie komunikace značky proto zdůrazňuje základní hodnoty společnosti LG, kterými jsou nekompromisní zákaznická zkušenost, inovace zaměřené na člověka a produkty, které uživatelům přináší zábavu a úsměv na tváři.

Slogan Life's Good, zahrnuje poselství o tom, jak společnost LG umožňuje svým zákazníkům užívat si kvalitní život a dopřát si jedinečné chvíle s produkty a službami LG. Poslání značky LG pak shrnuje motto Innovation for a Better Life a odhodlání společnosti vytvářet lepší život a budoucnost planety.

Nově nastavené směřování značky zahrnuje přepracovanou vizuální identitu společnosti LG a přehodnocuje smysl pro pospolitost značky. Společnost si klade za cíl posílit interakci se zákazníky prostřednictvím nové a živější vizuální identity s interaktivními prvky a zároveň dává nový rozměr stávající image značky.

V digitálním prostředí logo společnosti ožije a zaujme zákazníky novou úrovní expresivity. Symbol značky složený z písmen L a G nově dokáže provést osm jedinečných pohybů, takže může zákazníky například vítat přátelským úsměvem nebo se pohybovat spolu s hudbou na pozadí v digitálních platformách.

Kromě své charakteristické červené barvy bude společnost LG napříč všemi kontaktními místy pro zákazníky nově používat energičtější odstín červené pojmenovaný LG Active Red, které bude doplňovat v pozadí černá, bílá a teplé odstíny šedé. Představeny byly také gradientní prvky v odstínu LG Active Red, které nabízejí větší rozmanitost a je možné je využít podle jedinečných vlastností každého produktu či služby.

Společnost navrhla nový typ písma pro slogan Life's Good, který bude v širším měřítku využíván na balení produktů. Do písma jsou důmyslně integrovány křivky inspirované různými produkty společnosti LG.

Nová identita značky posiluje nejen jedinečnou identitu společnosti LG, ale zároveň signalizuje její ochotu a schopnost vyvíjet se v průběhu času a její odhodlání zlepšovat a měnit zákaznickou zkušenost uživatelů po celém světě. Společnost plánuje využívat novou identitu značky na všech kontaktních místech pro zákazníky po celém světě v průběhu celého roku.

Silná a konzistentní strategie značky nám umožňuje lépe komunikovat naše hodnoty a jedinečnou identitu, která harmonicky propojuje inovace a vřelost,“ řekl William Cho, CEO společnosti LG Electronics. „Při implementaci nové strategie značky LG se snažíme dosáhnout statusu ikonické značky, která rezonuje u spotřebitelů a jejíž silná identita přesahuje hranice zemí i generací.“

zdroj: LG





Reklama




Vybrané články