Roste zájem o streamovací platformy s reklamou
| redakce | tisk | názoryZákazníci stále více preferují streamovací služby s reklamou. Důvod je zřejmý: verze předplatného s reklamou je levnější. Klienti, kteří si předplácejí více služeb tak mohou ušetřit.
Podle průzkumu Digital-I přibližně 88 procent předplatitelů Amazon Prime Video využívá službu s reklamou.
35 procent abonentů Disney+ má verzi předplatného s reklamou, v případě Netflixu 26 procent klientů a 22 procent u SVOD služby Max. Procento klientů, kteří využívají streamovací službu ve variantě s reklamou, neustále roste.
Průzkum Digital-I pro čtvrté čtvrtletí 2024 zahrnuje USA a Kanadu, Latinskou Ameriku, Asii a Tichomoří a Evropu.
Analýza společnosti ukázala, že u všech měřených streamovacích služeb ve variantě bez reklam sledovalo služby v průměru na den více než klienti, kteří měli předplatné s reklamou.
zdroj: BroadbandTVnews