Quantcast

Pořady vlastní tvorby byly na obrazovce Prima TV v minulém týdnu velmiI úspěšné

| redakce | tisk

V minulém týdnu uvedla Prima TV dva nové zábavné pořady, které přispěly k rozšíření programové nabídky naší televize. V těžké konkurenci hokejového mistrovství světa zaznamenaly tyto pořady velký úspěch.

V pátek 7. května byl ve 22 hodin odvysílán první díl zábavné talkshow Pánský klub, moderované Milošem Pokorným a Romanem Ondráčkem. Každý páteční večer si tato populární dvojice a její hosté budou povídat s přitažlivými ženami o ženách a mužích. První setkání s hosty Richardem Tesaříkem a Leošem Marešem sledovalo na obrazovkách Prima TV 36,51 % všech diváků starších 15 let, kteří měli v této době zapnutý televizor. (TVR 10,1 %, 853 tisíc diváků starších 15 let.) Pánský klub tak svým diváckým zájmem úspěšně navázal na oblíbený pořad Telebazar, který byl uváděn ve stejném dni a obdobném čase.

Ve středu 5. května večer uvedla Prima TV nový zábavný pořad Dementi, ve kterém šest osobností a moderátorka Petra Polanská uvádí na pravou míru věci, které se právě dějí kolem nás. V čase svého uvedení dosáhl pořad druhého nejvyššího podílu na trhu, jednoznačně nejvyšší divácký zájem přitáhl zápas hokejového mistrovství světa na ČT 2.

V úterý a ve čtvrtek byly odvysílány 13. a 14. díl původního seriálu televize Prima Rodinná pouta. Oba díly zaznamenaly zvýšenou pozornost televizních diváků a staly se nejsledovanějšími za poslední téměř 4 týdny. Rodinná pouta potvrzují svými výsledky oblibu, kterou u diváků získala a získávají. V úterý 4. května sledovalo 13. díl 1,250 milionu diváků starších 15 let (share 31,62 % D 15+), ve čtvrtek 6. května vidělo 14. díl 1,244 milionu diváků starších 15 let (share 31,39 % D 15+).
(TZ TV Prima)





Reklama




Vybrané články