V Polsku je stále nejsledovanější TVP
| redakce | tiskPodle průzkumu firmy AGB Nielsen Media Research byla v Polsku v prvním kvartále roku 2007 nejsledovanější veřejnoprávní televize TVP.
První program TVP1 sledovalo 24,38 procenta diváků ve věkové skupině 4+ a 21,34 procent z nich bylo ve věku 16 až 49 let. Kanál TVP2 sledovalo 18,85%, resp. 17,56 procenta diváků. Oproti poslednímu čtvrtletí roku 2006 sledovanost klesla.
Komerční televize Polsat v prvním čtvrtletí roku 2007 úspěšně konkurovala TVN v obou věkových skupinách (16,69% versus 16,26% a 19,65% v. 17,08%).
Nejsledovanějším tématickým kanálem byl v předchozích třech měsících zpravodajský program TVN24, který měl na trhu podíl 2,63% (věková skupina 4+) a 1,96% (16 až 49 let). Mezi dětskými kanály se dařilo stanici MiniMini, kterou sledovalo 0,67 procenta diváků ve věku 4+ a hudební televizi Viva (0,77% ve věkové skupině 16 až 49 let).
zdroj: broadbandtvnews