Quantcast

Poláci si oblíbili zpravodajské televize

| redakce | tisk

V Polsku v poslední době roste zájem o zpravodajské a informační televize. Kanály TVN24 a TVP3 dosáhly rekordních podílů ve sledovanosti. Vyplývá to z nejnovějších průzkumů TNS OBOP.

Od počátku měření dosáhla zpravodajská TVN24 v červnu a začátkem července rekordní podíly na sledovanosti. Průměrný týdenní podíl televize na trhu stoupl na 3,97 procenta. Informační televize TVP3 veřejnoprávní televize Telewizja Polska S.A. dosáhla 7,44% podílu na trhu.

Typickým divákem televize TVN24 jsou diváci ve velkých městech (56,1 procent) a starší 45 let (81,9%). TVP3 sledují především muži (55,2%) ve věku nad 45 let (79,2%).

zdroj: media





Reklama




Vybrané články