Quantcast

Výsledky sledovanosti Prima TV ve 24.týdnu r.2004

| redakce | tiskobrázek k článku: Výsledky sledovanosti Prima TV ve 24.týdnu r.2004

Ve 24. týdnu 2004 (od 7. 6. do 13. 6. 2004) dosáhla Prima TV průměrného celodenního podílu na trhu 21,46 % (D 15+). Průměrná hodnota podílu na trhu v prime time činila ve 24. týdnu 2004 20,00 % (D 15+). Nejúspěšnějším dnem z hlediska podílu na trhu byla středa 9. června, kdy Prima TV dosáhla 24,88 % (D 15+).

Úspěšné pořady 24. týdne:

Nejsledovanějším pořadem týdne se stal 22. díl krimi seriálu Třicet případů majora Zemana, který ve středu sledovalo 1,351 mil. diváků starších 15 let (TVR 15,9 %, share 37,01 % D 15+).

Druhým a třetím nejsledovanějším pořadem byl původní seriál Prima TV Rodinná pouta. Čtvrteční díl vidělo 1,296 mil. diváků starších 15 let (TVR 15,3 %, share 34,21 % D 15+) ? jde o druhý nejvyšší share seriálu v této cílové skupině od počátku vysílání seriálu. Úterní díl Rodinných pout vidělo 1,220 mil. diváků starších 15 let (TVR 14,4 %, share 32,67 % D 15+).

Prima TV již odvysílala 24 dílů seriálu Rodinná pouta. Každý díl vidělo v průměru 1,249 mil. diváků starších 15 let (TVR 14,7 %, share 31,26 % D 15+). Rodinná pouta sleduje v době jejich vysílání v průměru 37,01 % žen starších 15 let, které se právě dívají na televizi. V posledních týdnech se podíl na trhu u jednotlivých dílů pro skupinu ženy 15+ blíží 40 %. Z dlouhodobějšího hlediska se výrazně zvyšuje zájem o seriál u mladých žen ve věku 15-24 let.

Seriál Rodinná pouta má již svou stabilní diváckou obec a je velmi populární. To je zřejmě důvodem, že se na něm snaží parazitovat někteří vydavatelé tištěných médií, jak se minulý týden stalo v případě tiskoviny s názvem Rodinná pouta, která se objevila v prodeji na stáncích. Televize Prima nyní zkoumá, do jaké míry byla porušena její práva, a zvažuje, jaké kroky podnikne ke své ochraně.

Ve čtvrtek večer (22.10?23.50 hod.) v souvislosti s volbami do EP vysílala Prima TV pořad Poslední slovo, kde diskutovali lídři některých kandidujících politických uskupení. Pořad sledovalo 299 tisíc diváků starších 15 let (TVR 3,5 %, share 19,49 % D 15+). Vyšší sledovanost zaznamenal pořad u vysokoškoláků, zhlédlo ho 28,45 % všech, kteří se v danou dobu dívali na televizi.

Zdroj: ATO ? Mediaresearch





Reklama




Vybrané články