Quantcast

Markíza testuje ve formátu 16:9

| redakce | tisk

Slovenská komerční TV Markíza se již připravuje na přechod na obrazový formát 16:9. První technické testy této televize mohli diváci zpozorovat ve středu odpoledne.

"Byly to první technické zkoušky, které zajišťoval náš telekomunikační operátor TBDS," řekl slovenskému portálu www.medialne.sk hlavní technolog TV Markíza Minal Frič.

Markíza hodlá postupně do vysílání zařazovat více obsahu v širokoúhlém formátu. Časem se ve vysílání mohou objevit první relace v 16:9. "Uvažujeme i o produkování vlastních relací v tomto formátu," dodal.

TV Markíza jde obdobnou cestou, kterou se vydala její česká sestra TV Nova. Ve vysílání se objevují pořady i reklamy v 16:9. Některé pořady v tomto formátu i vyrábí. Veškeré relace odbavuje z nového odbavovacího pracoviště, odkud se vysílají programy TV Nova, Nova HD, Nova Cinema a od příštího roku také sportovní placený kanál Galaxie Sport.

zdroj: www.medialne.sk





Reklama




Vybrané články