Quantcast

ProSieben prudce zvýšila zisk

| redakce | tisk

Největší německá komerční televize ProSiebenSat.1 Media ve 2.čtvrtletí zvýšila základní zisk o 84% díky oživení tržeb z reklamy. K nárůstu zisku přispěla rovněž efektivní správa nákladů.

Zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA) stoupl na 118,3 milionu eur ze 64,3 milionu ve stejném období loňského roku. Překonal tak očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu agentury Reuters odhadovali na 105 milionů eur. Tržby vzrostly o šest procent na 496 milionů eur a čistý zisk se více než zdvojnásobil na 47,6 milionu eur.

Firma, jejímž hlavním rivalem je RTL Group patřící do mediální skupiny Bertelsmann, minulý měsíc uvedla, že v letošním roce očekává v Německu nárůst výdajů na televizní reklamu o dvě procenta a v příštím o tři procenta. Dnes potvrdila, že hodlá v růstu tržeb předstihnout trh a výrazně zlepšit zisky. Informaci přinesl server MaM





Reklama




Vybrané články