Quantcast

Aktivní komunikace Sport 1 a Sport 2

| redakce | tisk

Sportovní kanály Sport 1 a 2 patřící pod Chello Central Europe zahájily intenzivní komunikační kampaň k podpoře znalosti obou značek.

Cílem je upozornit na atraktivní obsah, který oba sportovní kanály nabízejí - ať už jsou to exkluzivní přímé přenosy ze španělské fotbalové ligy, vybrané reprezentační zápasy, Super Bowl nebo další sportovní laskominy,“ vysvětluje Václav Mozer, Senior Marketing & PR Manager společnosti Chello Central Europe.

Březnová bigboardová kampaň pokrývající největší města ČR s využitím hvězdy Realu Madrid Cristiana Ronalda se zaměřuje na exkluzivní televizní přenosy ze španělské fotbalové ligy na Sport 2. „Jde vůbec o první ATL kampaň na stanice skupiny Sport TV,“ dodává Mozer.

Aktivní komunikace Sport 1 a Sport 2
▲ Aktivní komunikace Sport 1 a Sport 2

Kampaň doplnil event pro fanoušky fotbalu a intenzivní podpora v sociálních sítích, které měly zvýšit sledovanost reprezentačního fotbalového zápasu Skotsko - Česko. „Event, kterého se zúčastnily i některé celebrity jako bývalý fotbalový reprezentant a mistr Evropy Karol Dobiáš nebo tenista Bohdan Ulihrach, se konal v Praze, uvažujeme ale o tom, že bychom event udělali putovní a příště navštívili třeba jižní Čechy,“ dodává Mozer. Díky těmto komunikačním aktivitám Sport 1 dosáhl s přenosem zápasu Skotsko - Česko podílu na sledovanosti 2,5 % v cílové skupině 15+, v mužské dokonce 4,2 %. Marketingová podpora kanálů Sport 1 a 2 bude podle Mozera dále pokračovat.

zdroj: PR Sport1





Reklama




Vybrané články