Quantcast

Spuštěním B2B webu zdůrazňuje UPC zájem o firemní klientelu

| redakce | tisk

UPC Česká republika, s.r.o. spustila nový web http://business.upc.cz/ pro zlepšení služeb firemní klientele. Nový web obsahuje sekce s nabídkou pro všechny typy firem: živnostníky, střední a malé podniky, korporace a velkoobchod.

UPC využila zkušeností z jiných evropských zemí a integrovala uživatelsky přívětivé prostředí, jež má zvýšit uživatelský komfort. Kromě komplexní nabídky služeb, vizualizace páteřní sítě, informacích o certifikátech a referencích, obsahuje rovněž kontaktní formulář pro zájemce o služby z řad firem i veřejné správy nebo kontakt na specializované telefonní linky pro tuto klientelu. Odkaz na stránky divize B2B se nachází v horní části homepage hlavního webu společnosti www.upc.cz.

Vzhledem k tomu, že klademe velký důraz na poskytování profesionálních telekomunikačních služeb, věříme, že nové webové stránky přispějí k lepší orientaci námi nabízených služeb i s ohledem na celoevropskou působnost divize UPC Business jako takové,“ říká B2B Director UPC Lukáš Abazid.
UPC se od roku 2009 intenzivně věnuje budování a rozšiřování B2B (business to business) služeb, které zabezpečuje specializovaná firemní divize. K dispozici má rozsáhlou technickou platformu, jež se opírá o vlastní páteřní síť z optických vláken.

Síť jen v České republice měří téměř 8000 km a pokrývá přibližně devadesát procent jejího území. Má více než 900 aktivních uzlů POP a připojení do všech významných národních i mezinárodních telekomunikačních sítí. Její součástí je i datové centrum. Síť je osazena technologiemi WDM, CWDM, GE a SDH a nepřetržitě sledována vlastním dohledovým centrem.

zdroj: UPC





Reklama




Vybrané články