Quantcast

Nové logo ČT stálo milion korun

| redakce | tisk

Kritizované nové logo České televize (ČT) vyšlo na vyšší cenu, než se doposud v médiích uvádělo. Po započtení nákladů na speciální písmo vytvořené speciálně pro potřeby televize se celková cena vyšplhala na přibližně jeden milion korun.

S informací přišla ČTK. Generální ředitel Petr Dvořák přitom ještě v dubnu tvrdil, že na vytvoření nového logotypu a designu od studia Najbrt pro ČT vyšlo na 430 tisíc korun. Informace šéf ČT korigoval po výzvě jednoho člena Rady ČT Radka Mezuláníka, který požadoval detailní rozpis nákladů souvisejících s přechodem na nové logo a design ČT. Píše o tom RadioTV.cz.

Do původní sumy 430 tisíc korun nebyly zahrnuty náklady na nové speciální písmo TV Sans vytvoření speciálně pro TV vysílání.

Další náklady bude muset ČT vynaložit na přechod ČT na nové logo - zejména v exteriérech a propagačních materiálech. To může trvat i několik let. Novou grafiku včetně loga bude ČT používat od září.





Reklama




Vybrané články