Quantcast

TV Óčko od června s prázdninovým programovým schématem

| redakce | tiskobrázek k článku: TV Óčko od června s prázdninovým programovým schématem

Óčko jde v létě ještě blíž ke svým divákům. Od června mění své programové schéma na prázdninové, které je přizpůsobeno pomalejšímu, uvolněnějšímu rytmu léta. Diváci tak mohou letní všední den začínat s VIP osobnostmi v repríze pořadu Face2Face a VIP Mixxxer, k obědu si vychutnat deset nejlepší klipů sestavených podle různých témat v pořadu Best of....

Odpoledne si pak splnit svá hudební přání v prodlouženém Mixxxeru a po něm se naladit na festivaly s pořadem Rock Therapy. Večer na Óčku pak patří lifestylu a oblíbeným HITZONE.

Od 4. června dojde k posunu vysílacího času pořadu Face2Face. Talkshow tak po roce vysílání dostala vhodnější vysílací čas pro diváky 25+, pro které je primárně určená, v pondělí a ve středu ve 21 hod. Ve vysílání tak doplní pořad o dění v showbyznysu Selebrity, který Óčko vysílá ve stejném čase v úterý. Devátá hodina večerní tak bude v první polovině týdne na Óčku patřit lifestylu. „K přesunu Face2Face do večerního času nemalou měrou přispěl i dobrý výsledek sledovanosti pořadu Selebrity, jehož prvních šest dílů vidělo více jak 150 tisíc diváků. Věříme, že večer na Óčku bude i v létě dosahovat stejně dobré, ne-li větší sledovanosti, díky neklesajícímu trendu sledovanosti Óčka v letních měsících“, říká generální ředitel Óčka Štěpán Wolde.

Další novinkou je prodloužení vysílání živého pořadu Mixxxer, ve kterém si diváci vybírají písničky na přání. „ Pořady, kdy si playlist vybírají sami diváci a navíc získají dárek, jsou vždy úspěšné. Během přímého přenosu nám přichází o mnoho víc žádostí o zahrání klipu, než jsme schopni odvysílat. Proto jsme se rozhodli pořad prodloužit, abychom mohli splnit ještě více hudebních přání“, říká programová ředitelka Óčka Silvie Pecková.

Od 2. července se ve vysílání Óčka naplno rozjede léto a festivaly. Óčko nabídne obsáhlý festivalový servis, od tipů, který festival by divákům neměl uniknout, přes soutěže o vstupenky na největší z nich, návštěvy hlavních českých headlinerů ve studiu, reportáže, až po pořad KitKat Óčkofest, který přinese hodinový sestřih toho nejzajímavějšího z devíti tuzemských festivalů. Partnerem letních speciálů, jak již název napovídá, je značka KitKat společnosti Nestlé. KitKat Óčkofest bude vysílán ve čtvrtek a s reprízou v neděli vždy v 18 hod. K dokreslení festivalové pohody přispěje i rozšíření pořadu Rock Therapy o další dva pořady. Rock Therapy poběží pondělí až čtvrtek a v sobotu v 17.hod.

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články