Quantcast

Óčko stěhuje starší klipy na druhý kanál Óčko Gold

| redakce | tisk

Podzimní schéma vysílání hudební stanice Óčko reaguje na úspěch druhého kanálu Óčko Gold a zároveň reflektuje na spuštění třetího kanálu Óčko Expres. Jednou z důležitých pilířů nastávajícího období bude omlazení odpoledne v týdnu a víkendového dopoledne na hlavním kanálu.

Óčko, co se týká hudební skladby, se bude omlazovat. Zatímco osmdesátky a starší klipy divák najde výhradně na Óčku Gold, Óčko se zaměří na ty největší hity nového milénia a na úplně nejnovější, nejaktuálnější hudební produkci.

Óčko v rámci svého podzimního schématu bude pokračovat ve vysílání svých zavedených pořadů jak pro mladší cílovou skupinu, tak i talk show a obsahu pro diváky nad 30 let. Dojde k mírné změně ve vysílacích časech, dále k zařazení do vysílání nejúspěšnějších dílů pořadů Drzá Diana a Ty Trubko. Mezi nové prvky Óčko řadí Fashion time pro mladé v odpoledním bloku, moderované sobotní dopoledne a pořad o jídle, Big Size. Nedílnou součástí podzimu na Óčku je pokračování v akustických koncertech s názvem G2 Acoustic Stage.

Óčko dále podporuje živou hudbu a začínající kapely díky partnerství mezinárodní soutěže Global Battle of the Bands. Celý podzim bude stanice vysílat sestřihy z jednotlivých kol, vše pak vyvrcholí v prosinci velkým národním finále. Vítězná kapela pojede na světové finále do Bangkoku.

Diváci na podzim budou mít výběr ze třech kanálů rodiny Óčka a každý si tedy najde podle svého vkusu to, co ho bude bavit.

zdroj: Óčko





Reklama




Vybrané články