Šlágr TV k prodeji reklamy s TV JOJ
| redakce | tiskČeská muzika, jež je provozovatelem televizní stanice Šlágr TV reaguje na článek, který byl v souvislosti s majitelem společnosti panem Karlem Peterkou publikován v časopisu FORBES. Článek podle České muziky uvádí polopravdy, které nebyly s majitelem společnosti konfrontovány.
"Zásadní pasáž článku uvádí vyjádření tiskové mluvčí televizní stanice JOJ TV, která se vyjadřuje k návrhu spolupráce České muziky a JOJ TV k projektu společného prodeje reklamy na Slovensku. Tisková mluvčí JOJ TV Ivana Semjanová uvedla, že spolupráce nebyla možná z důvodu neúměrného požadavku ze strany České muziky. Ten měl být koncipován tak, že TV JOJ by prodávala reklamní prostor Šlágr TV výlučně na území Slovenska kde všechny výnosy z prodeje klasické reklamy by byly odváděny do Šlágr TV. JOJ TV by navíc platila distribuční cesty Šlágru. Proti tomuto tvrzení Česká muzika důrazně protestuje
," uvedl v prohlášení Robert Kvapil, výkonný ředitel Šlágr TV. "Je velmi politováníhodné, že tak prestižní časopis jakým se snaží FORBES být, vyjádření TV JOJ nekonfrontoval při rozhovoru se Šlágr TV
," dodává Kvapil.
"Šlágr TV prostřednictvím svého výkonného ředitele Robert Kvapila navrhla TV JOJ, za níž jednal Petr Nunez, správu svého reklamního prostoru TV JOJ. TV JOJ byla nabídnuta jako cena za službu provize z výnosů reklamy v řádu několika desítek procent. Přes první velký zájem TV JOJ, se pak televize po několika jednání rozhodla etablovat svůj hudební kanál vlastními silami
," říká Robert Kvapil.
Mediální skupina JOJ nyní provozuje vlastní hudební a teleshoppingový kanál s názvem SENZI TV. Stanice zahájila testovací vysílání začátkem srpna. O měsíc později spustila řádné vysílání. SENZI TV vysílá celoplošně v DVB-T na Slovensku v MPEG-4/SD a u některých kabelových operátorů. Program se objeví také na satelitu.