Quantcast

Německo: Třetina domácností má 42 palcovou TV

| redakce | tisk

Třetina německých domácností má televizor s úhlopříčkou 42 palců (106 cm). 37% tamních domácností má televizor s větší úhlopříčkou. Vyplývá to z listopadového průzkumu provedeného společnosti pro zábavní a komunikační elektroniku gfu.

V letošním roce bude více než polovina prodaných televizorů v Německu typu Smart TV, které poskytují další služby nebo obsah z internetu. Průzkum dále uvádí, že 1/3 německých domácností již vlastní Smart TV. 17 procent respondentů neví, zda mají Smart TV.

41 procent majitelů Smart TV uvedlo, že jejich televizor není připojen k internetu. 62% respondentů uvedlo, že nechtějí internetové služby na televizorů, pro 16% jsou Smart TV funkce komplikované. Obavy o bezpečnost má 10%, šest procent oslovených má nízkou rychlost připojení k internetu. Internetové funkce na obrazovce televizoru odmítají lidé se zvyšujícím se věkem. 84% uživatelů starších 60 let nemá televizor připojený k internetu.

Videa z YouTube na televizoru sleduje téměř 38 procent diváků, knihovnu Mediathek 37%. Fotografie si na televizoru prohlíží 28% diváků. placené nabídky VOD sleduje 20%, sociální sítě 14% a video hovory přes Skype využívá 13 procent diváků.

Pro 66 procent oslovených je podpora Ultra HD rozlišení významným faktorem při koupi televizoru a 71% větší obrazovka z nejvýznamnějších nákupních argumentech.

zdroj: gfu





Reklama




Vybrané články