Quantcast

Česká televize pomáhá v neziskových organizacích

| redakce | tisk

Česká televize odstartovala v den svého jednašedesátého výročí program firemního dobrovolnictví. Svým zaměstnancům poskytne jeden volný den na to, aby se o své pracovní zkušenosti a schopnosti podělili s neziskovými, veřejně prospěšnými organizacemi. První desítky zaměstnanců České televize začnou pomáhat již v pátek, v Mezinárodní den dobrovolnictví.

Podpora veřejně prospěšných a charitativních projektů patří k závazkům, které si Česká televize stanovila a které naplňuje s radostí. Za poslední dva roky jsme přišli s řadou aktivit, jež naše působení na tomto poli výrazně posilují a promítají se i do samotného vysílání,“ říká generální ředitel České televize Petr Dvořák a doplňuje: „Možnost zapojení našich zaměstnanců do konkrétních veřejně prospěšných projektů vnímám jako logické pokračování tohoto vývoje. Pro Českou televizi to má navíc dvojí přínos, nejen, že podpoří dobrou věc, ale dá také lidem, kteří v ní působí, možnost, aby obohatili své zkušenosti o nové podněty ze zcela jiného prostředí, které budou moci využít ve svých vlastních profesích.“

V rámci Dne jinak s Českou televizí si mohou zaměstnanci vzít jeden den pracovního volna s náhradou mzdy v kalendářním roce na dobrovolnickou činnost v oblasti, kterou si sami zvolí z nabídky několika stovek různých prověřených neziskových organizací. V souvislosti s tímto projektem se Česká televize letos zapojuje i do Mezinárodního dne dobrovolnictví 16. května.

Česká televize se dlouhodobě zaměřuje na oblast podpory charitativních projektů a dalších veřejně prospěšných aktivit. Vedle toho, že organizuje dobročinné projekty, pomáhá v této oblasti také přímo svým vysíláním, do kterého zařazuje nejen informační spoty neziskových organizací, ale i pořady, jejichž výstupem je konkrétní pomoc pro neziskové projekty, jako jsou Pomozte dětem, Adventní koncerty, benefiční pořady či speciály k mimořádným událostem.

zdroj: ČT





Reklama




Vybrané články