Quantcast

1,1 miliarda abonentů pay-tv po celém světě v roce 2019

| redakce | tisk

Během prvního kvartálu 2014 po celém světě rostl trh s placenou televizí. Vyplývá to z průzkumu společnosti ABI Research. Celkový počet abonentů pay-tv na konci roku překoná 936,4 milionu a vygeneruje 280,4 miliard USD.

Přestože globální trh s kabelovou televizí během roku 2013 rostl, v Severní Americe kabelová televize ztratila 4 procenta klientů. Vysoké poplatky a jiné možnosti příjmu placené televize jsou důvodem poklesu tamního trhu s kabelovou TV. V posledních dvou kvartálech se snížil počet klientů již nepatrně.

V prvním čtvrtletí čistá ztráta u hlavních kabelových operátorů v USA se pohybovala kolem 7 tisíc se srovnání se ztrátou více než 200 tisíc zákazníků ve čtvrtém kvartále 2013. Za změnou trendu stojí inovativní služby, jako je cloud založený na systému X1, který umožňuje zákazníkům ukládat a sledovat televizní pořady na různých zařízeních a redukovat jejich odchod.

Počet zákazníků s programy ve vysokém rozlišení (HDTV) i v prvním kvartále 2014 rostl. ABI Research očekává, že 45 procent z celkového počtu abonentů placené televize bude na konci roku 2014 zákazníky s HD programy.

ABI Research očekává, že v roce 2019 bude po celém světě 1,1 miliardy předplatitelů pay-tv. "Rozvíjející se trhy, jako je Asie a Tichomoří a Latinská Amerika zaznamenají v příštích letech vyšší tempo růstu než vyspělé trhy," uvedl Khim Sandi Lynn, analytik ABI Research.





Reklama




Vybrané články