489 tisíc zákazníků digitální TV u Slovak Telekomu
| redakce | tiskSkupina Slovak Telekom měla na konci třetího kvartálu 2015 celkem 489 tisíc zákazníků digitální televize. Podle operátora je hlavním tahounem prodeje pevných služeb a Chytrých balíčků.
Slovak Telekom poskytuje svým zákazníkům vedle bohaté nabídky placených programů rovněž i exkluzivní obsah - dětskou stanici Ťuki TV a přenosy z fotbalové Ligy mistrů UEFA.
Počet širokopásmových přístupů u Slovak Telekomu dosáhl 587 tisíc.
K 30.9.2015 měl operátor Slovak Telekom celkem 2.205 tisíc zákazníků v mobilní síti. 2/3 z nich využívá fakturované služby. V oblasti mobilních služeb se ST zaměřuje na 4G síť a její rozšiřování. K 1.10.2015 byla 4G síť dostupná pro 69,6% populace. Jen za třetí kvartál se pokrytí zvýšilo o 12%.
Za první 3 kvartály 2015 dosáhla skupina ST celkové konsolidované výnosy 571,3 mil. euro. Provozní zisk EBITDA 232 mil. eur představuje v meziročním srovnání téměř stejnou úroveň. Všechny dceřiné společnosti zaznamenaly meziroční růst výnosů. Nejvyšší zaznamenala opět DIGI Slovakia na úrovni 16% a její výnosy dosáhly 25,1 mi. eur.
"Za najväčší úspech prvých troch kvartálov roka 2015 považujem naše výnosy. V medziročnom porovnaní sme ich dokázali stabilizovať a dávajú dobré predpoklady na celkovo úspešný rok 2015. Podobný vývoj sme zaznamenali aj pri prevádzkovom zisku EBITDA, je takmer na vlaňajšej úrovni za rovnaké obdobie. Silné výsledky zaznamenáva oblasť pevnej siete, kde sa ukazujú solídne predaje Chytrých balíkov, Magenta 1 a v ICT biznise. V mobilnej oblasti sme v treťom kvartáli získali množstvo nových zákazníkov z trhu. Pokračujeme v rozširovaní našej LTE siete, ktorá opätovne získala najlepšie skóre v teste mobilných sietí na Slovensku. Všetky dcérske spoločnosti medziročne rastú, najsilnejší dvojciferný rast zaznamenala DIGI Slovakia
," uvedl Miroslav Majoroš, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Slovak Telekom.