Quantcast

UPC: Internet využívá 501 tisíc zákazníků, tv služby 533 klientů

| redakce | tisk

Společnost UPC Česká republika, vedoucí poskytovatel inovativních digitálních služeb televize, internetu a telefonie v České republice, evidovala v prvním čtvrtletí 2018 další růst prodeje digitálních služeb a rozšiřování své širokopásmové sítě.

Pokračující výrazné investice do síťové expanze a zkvalitňování služeb přinesly na konci 1. čtvrtletí více hodnoty pro zákazníky a růst prodeje, s celkovým dosaženým počtem 617 500 zákazníků, kteří využívali 1 206 800 služeb (RGU´s).

UPC: Internet využívá 501 tisíc zákazníků, tv služby 533 klientů
▲ UPC: Internet využívá 501 tisíc zákazníků, tv služby 533 klientů

Společnost UPC v prvním čtvrtletí pokračovala s poskytováním nabídky Happy Home®, která přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu. Její součástí bylo také uvedení nového internetového portfolia s rychlostmi připojení 100, 200 a 500 Mb/s, se kterými si spolu se špičkovým Wifi routerem Connect Boxem mohou superrychlou wifi a nekonečnou zábavu vychutnávat všichni členové domácnosti, kdykoliv a v každém koutě domova. I tyto skutečnosti podpořily v 1. čtvrtletí 2018 nárůst prodeje internetových služeb na celkových 500 800, tj. o 19 300 služeb více než na konci 1. čtvrtletí 2017. Zároveň se významně zvýšil i počet uživatelů telefonních služeb, kterých společnost na konci 1. čtvrtletí 2018 evidovala 173 100, tedy až o 26 200 více oproti stejnému období před rokem.

Společnost UPC Česká republika zaznamenala nárůst prodeje i v segmentu TV služeb, jejichž počet na konci března tohoto roku dosáhl 532 900, tj. o 24 800 více oproti 1. čtvrtletí 2017. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o TV služby přispělo také přidávání nových HD i SD stanic do digitální televize, jakož i rozšiřování nabídky filmových a seriálových titulů ve videotéce MyPrime. Programová expanze nevynechala v prvním čtvrtletí ani mobilní televizi Horizon Go, jejíž nabídka již přesáhla 120 programů.

UPC: Internet využívá 501 tisíc zákazníků, tv služby 533 klientů
▲ UPC: Internet využívá 501 tisíc zákazníků, tv služby 533 klientů

V důsledku výrazných investicí do rozšiřování kabelové sítě byly digitální služby společnosti UPC v České republice na konci 1. čtvrtletí 2018 zpřístupněné až pro 1 512 400 domácností. Je to o 61 800 více než na konci 1. čtvrtletí 2017. Tato expanze širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností napříč Evropou.





Reklama




Vybrané články