Quantcast

Atmedia obchodně zastupuje AMC Networks

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství Atmedia nově zastupuje tematické stanice skupiny AMCNI CNE, mezi které patří Sport1, Sport2, Spektrum, Minimax a Film+. Díky nově nastolené spolupráci bude Atmedia dosahovat téměř 4% podílu na sledovanosti v cílové skupině dospělých a 5% podílu na sledovanosti u dětí.

Celkem tak Atmedia bude zastupovat na českém trhu 28 stanic. „Všechny stanice AMCNI CNE budou zařazeny do balíčku atmax a atchoice,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia Czech. „Těší mne, že můžeme navázat na dlouholetou úspěšnou spolupráci se skupinou AMC Networks International - Central and Northern Europe na českém trhu. Jsem přesvědčená, že se naše nabídka tematických stanic stane pro zadavatele ještě atraktivnější,“ dodává Vasilová.

Atmedia od 1. ledna 2019 obnovuje spolupráci s mediální skupinou AMC Networks International - Central and Northern Europe. Díky tomu rozšíří portfolio zastupovaných stanic na 28. Nové stanice v portfoliu Atmedia budou mít pozitivní přínos na celkovou sledovanost. Atmedia tak bude dosahovat u dospělých CS 15-69 téměř 4% podíl na sledovanosti (přesně 3,8%) a u dětí téměř 5% (4,6% v CS 4-14).

Všechny stanice AMC NI CNE (Sport1, Sport2, Spektrum, Minimax, Film+) budou zařazeny do základních balíčků atmax a atchoice. Dětský Minimax rozšíří balíček atkids a stanice Sport1, Sport2, Spektrum, Film+ obohatí balíček atadults.

Obchodní nabídka společnosti Atmedia se tak zadavatelům rozšíří nejen o filmový kanál Film+, který se zaměřuje na filmové klasiky i náročnější filmy z evropské tvorby, ale také o dokumentární kanál Spektrum zaměřený na pořady plné adrenalinu a poznání světa kolem nás. Možnost oslovit sportovní nadšence pak zadavatelům přináší stanice Sport1 a Sport2. Rozšíření uzavírá dětská stanice Minimax, která cílí na předškolní děti i žáky základních škol.

zdroj: Atmedia





Reklama




Vybrané články