Quantcast

Studie: Reklama na lineární TV bude dál klesat

| redakce | tisk

Analýza nezávislého marketingového a mediálního poradenství společnosti Ebiquity naznačuje, že lineární televizi čekají těžké časy. Do roku 2025 poklesne podíl dospělého publika u televizních obrazovek o přibližně 21 procent.

Studie ukazuje, že pokles mladšího publika u lineární televize probíhá rychleji, než se očekávalo v předchozím reportu společnosti Ebiquity "TV at the Tipping Point". Předpovědi pro starší publikum, které představuje převážnou většinu televizní sledovanosti, byly do značné míry přesné.

Zejména mladší diváci nahrazují lineární televizi online videi a různou formou služeb na vyžádání (VOD - video on demand), včetně placených.

Do roku 2025 odejde od klasické televize více než polovina (56%) dnešního publika ve věku od 18 do 24 let. U mladších diváků ve věku 16 až 24 let, 25 až 34 let a 35 až 44 let bylo zjištěno, že reklamní kampaně na YouTube a Facebooku se široce shoduje s dosahem u lineární televize.

zdroj: Advanced television, Ebiquity





Reklama




Vybrané články