Quantcast

Změny na TV Prima: Seriál Slunečná 1x týdně, vrací se Temný kraj

| redakce | tisk

K mimořádným opatřením přistupuje televize Prima. Omezuje natáčení některých pořadů a mění od 20. března programové schéma hlavního programu TV Prima a ostatních tématických kanálů.

Na oblíbený seriál Slunečná se mohou diváci TV Prima těšit nyní jen 1x týdně a to pouze v úterý. Ve čtvrtek místo něj se vrátí populární seriál Vinaři, v pátek zase zábavný pořad Máme rádi Česko místo původně plánované show Zlatá maska a v sobotu seriál Temný kraj. Pondělní a středeční večery budou i nadále patřit premiérovým dílům seriálu Modrý kód. Ve středu večer nepoběží až do odvolání premiérové díly Show Jana Krause a talk show Na Pavláska od 14. dubna vystřídá Poklad z půdy.

Během natáčecí pauzy se seriálové i zpravodajské tváře zapojují do kampaní v šíření osvěty v boji proti koronaviru, mj. nabádají občany, aby nosili roušku a správně dodržovali hygienu. Hobby pořady připravují celou řadu užitečných návodů pro děti i dospělé na portálu Prima DOMA.

Nové programové schéma TV Prima (zdroj: Prima)
▲ Nové programové schéma TV Prima (zdroj: Prima)

Velmi nás tyto neplánované změny mrzí, ale věříme, že diváci tento krok pochopí. Naše výroba vlastních pořadů je momentálně omezena kvůli mimořádným opatřením vlády ČR, kdy jednak nemůžeme pokračovat v natáčení vybraných pořadů, zároveň také ale musíme dbát na zdraví našich zaměstnanců i spolupracovníků, kteří se na postprodukci pořadů podílí, což nám neumožňuje dokončení některých již natočených a plánovaných pořadů. Proto jsme se po důkladném zvážení rozhodli některé pořady odložit na podzim,“ říká Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

V rámci preventivních opatření jsme dočasně zastavili natáčení vlajkových seriálů Modrý kód a Slunečná, což má za důsledek, že nemůžeme zajistit kontinuální vysílání dvou premiérových dílů týdně u seriálu Slunečná, a budeme jej nově vysílat pouze v úterý,“ vysvětluje Marek Singer.

Seriáloví herci ale během nucené natáčecí pauzy nezahálí, aktuálně se pouští do boje s koronavirem. Skupina Prima ve spolupráci s pořadem Modrý kód a s Českým červeným křížem rozjela vlastní osvětový projekt, který navazuje na dlouhodobou osvětovou kampaň seriálu Když jde o život. V té hlavní tváře Modrého kódu edukují veřejnost nejen o základech první pomoci. Veřejnost se tak dozví užitečné tipy, jak správně dodržovat hygienu či eliminovat riziko nákazy koronavirem. Tato kampaň poběží nejen v rámci médií a sociálních sítí skupiny Prima, ale bude podpořena i inzercí v tištěných a online médiích.

Mimořádná opatření proti koronaviru reflektujeme nejen v osvětové kampani s populárními tvářemi Modrého kódu, ale i na našich sociálních sítích, kde jsme spustili výzvu #nositrouskujeprima, ve které společně s našimi známými tvářemi nabádáme lidi, aby se nestyděli nosit roušku,“ dodává generální ředitel skupiny Prima Marek Singer. V neposlední řadě štáb Modrého kódu věnoval své roušky, které měl nakoupené na natáčení, Fakultní nemocnici v Motole. Zároveň skupina Prima nakoupila i 50 000 ochranných roušek pro lékaře.

Projekt Prima DOMA si pro své čtenáře a diváky připravil celou řadu aktuálních užitečných rad - od návodů na výrobu roušky v různých podobách, až po výrobu vlastního dezinfekčního gelu. Pro rodiče, kteří tráví už druhý týden doma se svými potomky, připravuje speciální sekci na webu www.primadoma.cz, ve které najdou desítky návodů na snadné vyrábění s dětmi z věcí, které mají všichni běžně doma.





Reklama




Vybrané články