Netflix čistí databázi abonentů
| redakce | tiskProvozovatel americké videotéky Netflix začal čistit svoji databázi a požádal abonenty, kteří službu nevyužívají, aby potvrdili, zda chtějí pokračovat v předplatném.
"Poslední věcí, kterou chceme, jsou lidé platící za něco, co nepoužívají
," řekl Edd Wu z týmu Product Innovation ve svém blogovacím příspěvku s názvem Pomáháme členům zrušit předplatné, které nevyužívají.
Každý ze zákazníků, kteří na Netflixu za rok nic nesledovali, mají potvrdit, že chtějí zachovat své předplatné. Pokud poskytovatel služby neobdrží žádnou odpověď, bude takovým klientům předplatné automaticky zrušeno i když bude možné jej později znovu zaktivovat.

Totéž platí pro každého, kdo po dva roky nic na Netflixu nesledoval.
"Tyto neaktivní účty představují méně než polovinu jednoho procenta naší celkové členské základny, jen několik set tisíc a jsou již zahrnuty do našich finančních výsledků
," vysvětlil Wu.
Neaktivním abonentům začnou e-maily chodit již v tomto týdnu.
Zdroj: BroadbandTVnews.com
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:05 Největší zázrak
20:00 Policajt nebo rošťák
20:20 Nejkrásnější hádanka
20:15 Sám doma 2: Ztracen v New Yorku
20:10 Princezna se zlatou hvězdou
20:05 Katie Fforde: Vánoční zázrak v New Yorku
20:20 Záhada strašidelného zámku
20:10 Textári
20:30 Horná Dolná III. (1)
20:20 Všechno, co mám rád - Vánoce