Quantcast

Netflix čistí databázi abonentů

| redakce | tisk

Provozovatel americké videotéky Netflix začal čistit svoji databázi a požádal abonenty, kteří službu nevyužívají, aby potvrdili, zda chtějí pokračovat v předplatném.

"Poslední věcí, kterou chceme, jsou lidé platící za něco, co nepoužívají," řekl Edd Wu z týmu Product Innovation ve svém blogovacím příspěvku s názvem Pomáháme členům zrušit předplatné, které nevyužívají.

Každý ze zákazníků, kteří na Netflixu za rok nic nesledovali, mají potvrdit, že chtějí zachovat své předplatné. Pokud poskytovatel služby neobdrží žádnou odpověď, bude takovým klientům předplatné automaticky zrušeno i když bude možné jej později znovu zaktivovat.

Recepce Netflixu (foto: Netflix)
▲ Recepce Netflixu (foto: Netflix)

Totéž platí pro každého, kdo po dva roky nic na Netflixu nesledoval.

"Tyto neaktivní účty představují méně než polovinu jednoho procenta naší celkové členské základny, jen několik set tisíc a jsou již zahrnuty do našich finančních výsledků," vysvětlil Wu.

Neaktivním abonentům začnou e-maily chodit již v tomto týdnu.

Zdroj: BroadbandTVnews.com





Reklama




Vybrané články