Viaplay expanduje do Polska. Diváky láká na Bundesligu
| redakce | tisk
Společnost Nordic Entertainment Group (NENT Group) hodlá expandovat se svojí streamovací video platformou Viaplay na další trhy. Během příštího roku chce provozovatel poskytovat svoji placenou službu v Polsku a v USA.
Služba Viaplay chce do roku 2023 postupně vstoupit na 10 mezinárodních trhů. V březnu 2021 začne Viaplay působit v Estonsku, Lotyšsku a Litvě a následovat bude po úspěšném spuštění Viaplay na Islandu začátkem tohoto roku.
Viaplay v srpnu 2021 bude uveden na polský trh. Diváky bude lákat na severský, místní a mezinárodní obsah a také na živé sportovní přenosy jako je německá fotbalová Bundesliga. Čtyřletá vysílací práva na Bundesligu platí od sezóny 2024/2025.
Na konci roku 2021 bude Viaplay uveden na trh v USA. Na dalších pěti evropských trzích se Viaplay objeví do konce roku 2023 a očekává se, že do konce roku 2025 přiláká zhruba 4,5 milionu mezinárodních abonentů.
V zemích severní Evropy si skupina NENT Group klade za cíl do konce roku 2025 zdvojnásobit svoji základnu předplatitelů na přibližně 6 milionů, kdy se očekává, že 80% z 12,7 milionů domácností v regionu bude mít v průměru 3 streamovací služby ve srovnání s 60% a dvěma službami dnes.