Quantcast

JOJ opět získala ocenění Superbrands

| redakce | tisk

Potřetí v řadě získala slovenská televizní skupina JOJ ocenění Superbrands, které ji podle marketingových a komunikačních expertů řadí mezi úspěšné, elitní a mimořádně silné značky hodné následování.

Komise expertů, tzv. Brand Council programu Slovak Superbrands, udělila tento rok již potřetí (2019, 2020 a nejnověji 2021) ocenění JOJ Group jako uznání za dlouhodobou kvalitu a služby značky JOJ, která nabízí svým divákům.

logo JOJ na obrazovce
▲ logo JOJ na obrazovce

Cílem programu Superbrands je nejenom vzdát hold nejúspěšnějším značkám v oblasti brandingu, ale taktéž uvést do pozornosti spotřebitele a odbornou veřejnost mimořádně silné značky působící na slovenském trhu a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších.





Reklama




Vybrané články