Quantcast

Netflix s reklamou přilákal 15 milionů abonentů

| redakce | tisk

Levnější předplatné populární streamovací služby Netflix si objednalo již 15 milionu zákazníků po celém světě. Velkým úspěchem se pochlubil provozovatel služby u příležitosti výročí - je to právě rok od spuštění Netflix s reklamou.

Netflix byl od počátku nabízen ve variantách bez reklam.

S cílem získat další zákazníky se Netflix rozhodl nabízet i cenově zvýhodněné předplatné, které bude obsahovat reklamu.

Netflix měl na konci září celkově 247,15 milionu klientů.

Provozovatel Netflixu plánuje dále rozvíjet verzi s reklamou. Původně nabízel reklamy v délkách 15 a 30 sekund, nyní nabízí prostor pro reklamní spoty s délkou 10, 20 a 60 sekund.

Během prvního kvartálu 2024 začne Netflix nabízet nový reklamní formát binge ad (wt), který využívá chování konzumentů obsahu při sledování více epizod seriálu za sebou. Po zhlédnutí tří po sobě jdoucích epizodách se členům předplatného s reklamou nabídne čtvrtá epizoda již bez reklam. V reklamních kampaních se budou moci vysílat i QR kódy.





Reklama




Vybrané články