Quantcast

Podzim na televizi Z1 ve znamení ekonomiky a magazínů

| redakce | tisk

Zpravodajská televize Z1 rozšířila podzimní programové schéma o další pořady. Zpravodajský servis od září nově obohatil ekonomický blok, v publicistické části přibyl reportážní pořad a dva magazíny. Televize Z1 začala vysílat jako první z licencovaných digitálních televizí s celoplošnou licencí 1. června 2008 a vysílá 17,5 hodin denně.

Pokračujeme ve zkvalitnění naší programové nabídky tak, jak jsme to plánovali už při našem startu. Divákům nově nabízíme 4 hodiny ekonomického zpravodajství denně a dva nové magazíny - lifestylový a kulturní. Nově máme také formát dokumentární reportáže na zajímavé téma pod názvem Zaostřeno, který vysíláme v neděli po 21 hodině. Zůstaly samozřejmě také všechny další pořady - 5 diskusí každý den, zprávy každou půl hodinu a špičkový dokument v prime time,“ říká Martin Mrnka, generální ředitel Z1.

Moderovaný ekonomický blok vysílá Z1 od pondělí do pátku ve dvou blocích - od 9:00 do 12:00 a od 16:00 do 17:00. Komplexní aktuální ekonomický přehled včetně burzovního zpravodajství moderují Jan Zika a Tomáš Procházka.

Od září zařadila Z1 do vysílání nový lifestylový magazín Yacht & Life, premiérově vysílán v neděli v 18:35. „Yacht & Life je pro všechny milovníky lodí, cestování a životního stylu s tím spojeným. Podobný typ pořadu na českých obrazovkách chyběl, a to počet Marín a kotvišť i počet rekreačních lodí u nás za poslední 3 roky stoupl téměř o 50 procent,“ doplňuje Martin Mrnka.

V říjnu rozšíří program Z1 také kulturní magazín. Z 1. řady přinese informace ze světa opery, divadla, galerií i aukčních síní, ale zaměří se i na architekturu, design nebo hudbu a knihy. První díl uvidí diváci 8. října v 18:35 a poté každou další středu ve stejném čase.

Kultuře se věnujeme už nyní, například v magazínu BIOgraf, který je o světě filmu. Chceme ale dát větší prostor také dalšímu kulturnímu dění. Divadlo, hudba nebo knihy patří k našemu životu, proto divákům nabídneme komplexní kulturní servis v jednom pořadu,“ uvádí Simona Matásková, konzultantka programu Z1.

zdroj: PR Z1





Reklama




Vybrané články