SR: Kampaň přechodu na digitál bude kratší a levnější
| redakce | tiskStátní informační kampaň k přechodu na digitální vysílání na Slovensku bude levnější. Původně měla stát 4,15 milionů eur a podle nového návrhu bude jen za 1,66 milionu eur. Vyplývá to z materiálů, který do připomínkového řízení předložil ministr dopravy Ľubomír Vážny.
Informuje o tom web mediálne.sk, který upozorňuje i na to, že se změnil časový harmonogram kampaně. Místo pěti let potrvá jen tři roky. Kampaň bude probíhat ve čtyřech fázích. Ta první informační odstartuje již letos v srpnu. Další významná etapa je naplánována na rok 2012, v době před ukončením osvětové iniciativy.
Analogové terestrické vysílání by mělo na Slovensku skončit v roce 2012. Kampaň na objednávku vyrobí reklamní agentura B.M.A., která zvítězila v tendru na konci loňského roku.
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Sever (4/6)
20:00 Starobylé stavby II
20:20 Hell´s Kitchen Česko II (16)
20:15 Kamarádi (77)
20:10 Chlapci a chlapi (8)
20:05 Talkshow Tomáše Magnuska
20:30 Vraždy v Mulhouse
20:10 Roma Spirit 2025
20:30 Na nože I.
20:20 Čas lásky a naděje