SR: Kampaň přechodu na digitál bude kratší a levnější
| redakce | tiskStátní informační kampaň k přechodu na digitální vysílání na Slovensku bude levnější. Původně měla stát 4,15 milionů eur a podle nového návrhu bude jen za 1,66 milionu eur. Vyplývá to z materiálů, který do připomínkového řízení předložil ministr dopravy Ľubomír Vážny.
Informuje o tom web mediálne.sk, který upozorňuje i na to, že se změnil časový harmonogram kampaně. Místo pěti let potrvá jen tři roky. Kampaň bude probíhat ve čtyřech fázích. Ta první informační odstartuje již letos v srpnu. Další významná etapa je naplánována na rok 2012, v době před ukončením osvětové iniciativy.
Analogové terestrické vysílání by mělo na Slovensku skončit v roce 2012. Kampaň na objednávku vyrobí reklamní agentura B.M.A., která zvítězila v tendru na konci loňského roku.
Parabola.cz
Facebook
Twitter











20:10 Vánoční příběh
20:00 Kam se poděla sedmá rota?
20:20 Šťastný nový rok
20:15 Farma Vojty Kotka
20:10 Nástrahy velkoměsta
20:05 Vítejte ve světě Andrého Rieu (1, 2/10)
20:30 Čo ja viem
20:10 Zdena Studenková - sila a krehkosť
20:30 Mesto tieňov (1)
20:20 Vánoční městečko