Místo pro Vaši reklamu

Skylink umožní migrovat z CS Linku a později i opačně

| Tisk

logo V úterý 18.10.2011 se na Slovensku konalo historicky první společné setkání prodejců se zástupci satelitních platforem CS Link a Skylink, které mají od konce minulého měsíce společného vlastníka - lucemburskou mediální společnost M77 Group.

Zástupci společností přítomné obchodníky seznámili s dalšími záměry. Jednou z novinek bude možnost migrovat z nabídky CS Linku na programovou skladbu Skylinku - tímto směrem je již systém částečně připraven. Později bude možné změnit nabídku i opačným směrem.

"Pro zákazníky CS Linku však připravujeme způsob jak jednoduše migrovat ke Skylinku bez toho, že by si kupovali novou kartu za plnou cenu," uvedl webu parabola.cz Jaromír Glisník, výkonný ředitel společnosti TradeTec, která provozuje satelitní službu pod značkou Skylink.


obrázek

"Řešení bude technologicky podobné výměně karet u Skylinku – zákazník CS Linku si bude moci koupit kartu Výměna. Dosud však není rozhodnuto o komerční stránce (kolik zákazník zaplatí a jaké výhody dostane). Stejně tak dosud není realizována potřebná úprava systémů," vysvětlil šéf TradeTecu.



Plánovaná služba je reakcí na skutečnost, že CS Link nebude mít placenou HD nabídku. "CS Link nebude zavádět placenou nabídku HD programů," řekl webu parabola.cz Jaromír Glisník. Důvody sice nesdělil ale je zřejmé, že hlavním důvodem je nový vlastník obou platforem a také vysoký podíl starých karet CryptoWorks CS Linku na trhu. Skylink se snaží snižovat počet aktivních karet CryptoWorks - nové neplacené i pay-tv programy poskytuje jen zákazníkům s novou Irdeto nebo ICE kartou, opakuje akční nabídku Skylink Výměna s bonusem.

Po prodeji CS Linku a Skylinku někteří klienti očekávali rychlé sjednocení programové nabídky s výběrem nejlepších programů obou sítí. To ale není tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Obě společnosti (Media Vision a TradeTec) mají mnohaleté kontrakty s programmery a vyřadit některý z programů není jednoduché. U společných programů mohou mít obě firmy uzavřené rozdílné podmínky a ceny, což znesnadňuje některé kroky. Proto migrace s jedné nabídky do druhé je krokem, jak divákům poskytnout přístup k jiným programům a také struktuře placené televize.

Martin Vyleťal





Vybrané články