Quantcast

SES dodává služby do 369 milionů domácností po celém světě

| Tisk

Každoroční výzkum Satellite Monitor lucemburského satelitního operátora SES (Astra) zdůrazňuje pokračující vedoucí postavení SES v poskytování obsahu přes satelit.


obrázek

▲ Obr č. 1 - Uplinkové paraboly satelitního operátora SES (Astra) (foto: SES Astra)

Společnost SES oznámila výsledky svého každoročního průzkumu trhu Satellite Monitor, komplexního průzkumu, který sleduje dosah satelitní televize v celé řadě regionů. SES nyní dodává více než 8 tisíc programů do celkem 369 milionů televizních domácností po celém světě, což je nárůst o tři miliony oproti předchozímu roku.

K celkovému růstu pomohla Evropa (+6,3 milionu) a Afrika (+3 miliony). Stabilní situace je v Latinské Americe a Asii a Tichomoří. Na druhou stranu dosah v Severní Americe poklesl (-5,4 milionu) z důvodu expanze optických sítí v USA.

RegionTV domácností
Afrika49,5 milionu
APAC33,1 milionu
LATAM44 milionu
Střední východ13,4 milionu
Severní Amerika53,2 milionu
Evropa175,8 milionu

▲ Tabulka č. 1 - Počet domácností, které dostávají programy ze satelitů SES (Astra)

Analýza Satellite Monitor dále přinesla další zajímavé informace:
* Zatímco video na požádání (VOD - Video on Demand) stále získává nové diváky, celosvětově roste zájem o bezplatné ( FTA) programy
* S celosvětovým rozšiřováním optické konektivity nadále roste jako způsob příjmu televizního vysílání a přebírá podíl tradiční kabelové televizi.


* Satelitní vysílání v Africe upevňuje svoje postavení na trhu s DTH službou a nákladově efektivním způsobem distribuce programů. V Etiopii společnost SES získala 90 procentní podíl na televizním trhu prostřednictvím svého operátora Ethiosat.

Šlo již v pořadí o 29. roční výzkum Satellite Monitor pro operátora SES (Astra), který je klíčovým průmyslovým srovnávacím průzkume, které provedly přední instituce pro výzkum trhu s cílem analyzovat dynamiku trhu (příjem televizního vysílání, rozlišení, zařízení), dosah (podle země, orbitální pozice a režimu příjmu) a sociální demografie.

redakce





Reklama




Vybrané články