Quantcast

Rodiče dětí preferují placenou TV

| redakce | tisk

Společnost Atmedia, která zabezpečuje prodej reklamy na tematických televizních stanicích, představila minulý týden výsledky exkluzivního výzkumu GfK - Televizní svět dětského diváka.

Z výzkumu mimo jiné vyplývá, že 90% rodičů s placenou TV si myslí, že placená televize má programy, které jsou vhodné pro jejich dítě, což je o 14% více, než u rodičů s neplacenou TV. Také dvakrát více dětí se domnívá, že placená TV je pro všechny děti.

Prezentované výsledky vycházely z výzkumu realizovaného agenturou GfK ve třech cílových skupinách diváků placené a neplacené TV, ve věku 4-14, 15-24 a 15-54 let, o celkovém vzorku 4000 respondentů.

Atmedia Česká republika zastupuje programy Disney Channel, Minimax, AXN, Animax, MusicBox, Óčko, CS Film, CS Mini, Spektrum Home, Film+, Fishing & Hunting Channel, MGM, TV Paprika, Spektrum, Sport 1, Sport 2, Sport 5, Universal Channel, Zone Romantica, Meteo TV, National Geographic Channel.





Reklama




Vybrané články