Quantcast

Atmedia v roce 2013 zpřístupňuje cílený GRP

| redakce | tisk

Mediální zastupitelství 4 digitálních stanic (hudební televize Óčko, televize Pětka, Metropol, Pohoda) a 23 kabelových/satelitních stanic přichází pro nadcházející rok s upravenou obchodní politikou.

V podmínkách pro budoucí rok zavádí nový balíček digitálních stanic atdigi, úpravou cen prodejních balíčků zpřístupňuje cílený GRP a mění prodejní cílovou skupinu u dětských diváků ze 4-14 na 4-12 let.

Svou obchodní politikou na příští rok Atmedia reaguje na rozvíjející se fragmentaci televizního trhu. V době neustálého nárůstu počtu TV stanic a fragmentace sledovanosti bude na mediální agentury klienty vyvíjen tlak s cílem dosáhnout co nejpřesnějšího zásahu požadované cílové skupiny.

V režimu GRPového prodeje zavádí Atmedia nový prodejní balíček atdigi, který bude obsahovat obě měřené digitální stanice z jejího portfolia. Půjde o hudební televizi Óčko a nově vzniklou televizi Pětka. Balíček bude prodáván na základní cílovou skupinu diváků ve věku 15-54 let.

Kromě nového balíčku atdigi Atmedia začleňuje televizi Pětka do všech prodejních balíčků: atmen, atwomen, atadults, atmax i atkids. V rámci dětského balíčku atkids budou kampaně cílené na dětského diváka umisťovány kromě stanic Disney Channel, Minimax a CS Mini také do dětských bloků na Pětce.

U balíčku atkids se mění prodejní cílová skupina z 4-14 na 4-12. Jde o reakci na potřeby zadavatelů, kteří ve většině případů cílí na děti do 12 let.

Atmedia zachovává flexibilitu prodejních balíčků, kterou zavedla již v minulém roce. Klienti mají i v budoucím roce možnost změny dvou libovolných stanic v balíčcích atmen, atwomen a atadults za jiné dvě dle vlastní potřeby. V rámci flexibility bude klientům stále k dispozici balíček atchoice, v kterém si mohou vybrat minimálně 5 stanic dle vlastní volby.

I navzdory sílící pozici Atmedie na trhu, způsobené především novými digitálními stanicemi v jejím portfoliu, je celkové průměrné CPP napříč jednotlivými balíčky na úrovni roku 2012. Cena se pro rok 2013 zvyšuje pouze u balíčků atmax o 8% a atadults o 6%. Naopak u cílených balíčků atmen, atwomen a atkids je zachovávána stejná cenová úroveň, jako v roce 2012. U flexibilního balíčku atchoice a individuálního prodeje stanic se ceny snižují o 4%.





Reklama




Vybrané články