Quantcast

ÓČKO zažívá úspěšný start léta

| redakce | tisk

Hudebním stanicím ÓČKA se v 29. kalendářním týdnu enormně dařilo ve sledovanosti. Oproti uplynulým třem prázdninovým týdnům vzrostla sledovanost hlavního kanálu téměř o 72%, na celkový podíl 1,57% sledovanosti v CS 15-54. V mladší cílové skupině 15-34 to bylo dokonce 2,49%, kdy zaznamenala oproti předchozím třem týdnům nárůst o 55%.

V meziročním porovnání s rokem 2013 to znamenalo nárůst o 38% v CS 15-54.

Dařilo se také druhému kanálu ÓČKO GOLD, kdy v uplynulém týdnu si tuto stanici naladilo o 30% více lidí v meziročním porovnání. Za celý měsíc červenec se sledovanost ÓČKO GOLD zvedla v porovnání s rokem 2013 o 21% na 0,49% podílu sledovanosti v CS 15-54.

Úspěšný letní start ÓČKA stvrdila i sledovanost v pátek 18. 7., kdy za celý den ÓČKO dosáhlo historicky nejvyšší podíl sledovanosti od vstupu do měření - 2,26%.

Letní programové schéma jsme přizpůsobili našim cílovým skupinám a prázdninové náladě. Hitparádu ÓČKO chart i moderovaný pořad Mixxxer jsme přesunuli na dopoledne, protože tyto pořady cílí na mladší diváky. Odpolední a večerní program v podobě playlistů ÓČKO hity a Millennium vyhovuje zejména naší střední cílové skupině,“ poznamenal šéfdramaturg Alexandr Guha.

A protože k létu patří zábava a večírky, rozšířili jsme naše každodenní vysílání po 22. hodině o, původně víkendový, taneční playlist Party Ride. Ten jsme navíc obohatili o našeho letního průvodce Užít Ibizu a také o reportáže z českých pláží s brazilskou beach tour, kterou pořádáme v rámci ÓČKO Promotion,“ uzavřel.

Růst vedle sledovanosti zaznamenali také on-screen aplikace jako již zmíněný ÓČKO Flirt či Cool2ka. Oblíbenost se téměř zdvojnásobila. V tomto ohledu se v pozitivním světlé ukázala i re-designovaná služba ÓČKOVYBER, která nově nabízí prodej hudby skrze prémiové SMS,“ prozradil Lukáš Hnilička, technický ředitel ÓČKA.

Zdroj: ATO-Mediaresearch, Óčko





Reklama




Vybrané články