607 tisíc zákazníků televizních služeb ST
| redakce | tisk
Společnost Slovak Telekom (ST) měla na konci třetího čtvrtletí celkem 607 tisíc zákazníků televizních služeb. Počet zákazníků se za devět měsíců letošního roku zvýšil o 15 tisíc.
Za růstem stojí posilování exkluzivního obsahu. Ve druhém čtvrtletí operátor spustil nový hudební program s názvem Folklorika. Podle očekávání provozovatele stanice dosáhla výborných výsledků a u diváků Magio TV se stala nejsledovanější mezi hudebními programy několik měsíců v řadě.
Vedle spuštění Folklorika TV operátor posílil svoji sportovní nabídku. Vedle Premier League a Bundesligy získal vysílací práva na následující tři sezóny pro další fotbalové soutěže: Serie A, La Liga a FA Cup. Díky tomu mohl operátor spustit dalších pět sportovních programů (Digi Sport 6 až 10), které jsou dostupné zejména během víkendů a mohou divákům přinést všechny zajímavé zápasy.
Na jaře ST představil novou video-on-demand nabídku Magio Kino. Zákazník za měsíční poplatek může sledovat stovky filmů a seriálů, které jsou v nabídce.
Za tři čtvrtroky 2018 skupina ST dosáhla celkové konsolidované výnosy 55,4 miliónů eur. Uvedené výsledky zohlednily poprvé standard IFRS15, ten se částečně podepsala pod nižší výsledek výnosů. Provozní zisk EBIDTA za první půlrok dosáhl 239,6 milionu eur (i tento ukazatel je ovlivněný standardem IFRS15). DIGI Slovakia rostla o 6 procent a dosáhla výnosy ve výši 29,01 milionů eur.
„2018 sa rysuje ako silný rok s veľmi dobrou výkonnosťou Skupiny Slovak Telekom. Som rád, že sa nám darí rásť na výnosoch a dosahovať výborné predaje v oboch segmentoch. V mobilnom biznise rezonovalo nové portfólio paušálov ÁNO a získali sme takmer 100 tisíc nových zákazníkov za 9 mesiacov. V oblasti pevnej siete sme posilnili náš exkluzívny obsah: okrem štartu novej TV Folklorika sme mali veľmi úspešné leto a získali TV práva na prestížne európske súťaže ako Serie A, La Ligu či FA Cup. Vďaka tomu máme atraktívnu konvergentnú ponuku pre slovenského zákazníka s výhodami ako extra dáta pre paušály ÁNO či množstvo top obsahu
,“ uvedl José Perdomo Lorenzo, generální ředitel Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic.